Satysfakcja Pacjenta
Ankieta po wizycie w przychodni
Ankieta po wizycie w przychodni
Reklamacje i zastrzeżenia dotyczące działań SCM Gastromedica.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sygnały i opinie naszych Pacjentów. Dlatego za jedną z naczelnych zasad uznajemy gotowość do aktywnego ich słuchania, wyrażającą się w umożliwieniu każdemu Pacjentowi szerokiego i wygodnego dostępu do przekazania zastrzeżeń i uwag dotyczących kontaktu z naszym Centrum.
Podstawowe zasady dotyczące reklamacji obowiązujące w SCM Gastromedica to:
- każda, zarówno negatywna jak i pozytywna opinia lub reklamacja stanowi dla nas istotną wartość i jest traktowana jako wyraz zainteresowania i współpracy,
- każda reklamacja jest rozpatrywana nie tylko pod kątem jej zgodności z obowiązującymi w SCM Gastromedica zasadami organizacji świadczenia usług, ale także jako wyraz oczekiwań Pacjentów co do tych zasad,
- każdy pracownik ma obowiązek znać i realizować powyższe zasady i rozumieć znaczenie reklamacji w procesie usprawniania obsługi Pacjentów.
Dlatego przyjęliśmy, że:
- za reklamację uznajemy każdą negatywną opinię, wyrażenie niezadowolenia lub oczekiwań innego przebiegu obsługi,
- wyznaczone są terminy rozpatrywania reklamacji, które określają, że reklamacje obsługowe powinny być rozpatrzone w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, a reklamacje medyczne w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od czasu uzyskania wszystkich niezbędnych danych lub dokumentów,
- każde zgłoszenie reklamacji jest rejestrowane, a rejestry służą systematycznie wykonywanym raportom analizującym źródła niezadowolenia,
- wnioski z prowadzonych analiz kierowane są do niezwłocznego wdrożenia i przedstawiane Zarządowi,
Wszystkim Pacjentom korzystającym z naszych usług zapewniamy informację o przyjętych w SCM Gastromedica zasadach podejścia do reklamacji oraz możliwość złożenia reklamacji w dowolnej formie:
- poprzez w przesłanie opisu sprawy mailem na adres : kontakt@gastromedica.pl
- poprzez osobiste złożenie reklamacji w recepcji SCM Gastromedica z wykorzystaniem Formularza reklamacji udostępnionego przez pracownika recepcji lub w każdej innej pisemnej formie.